Pozycjonowanie I Kampanie Reklamowe

niewidzialni

Częstym problemem, z którym borykają się właściciele rozmaitych serwisów internetowych jest ich niska oglądalność. Wynika ona często nie z faktu małej atrakcyjności serwisu czy jego złej budowy ale z tego, że potencjalni klienci nie są w stanie ich odnaleźć za pośrednictwem słów kluczowych wpisywanych do wyszukiwarki. Różne wyszukiwarki polegają na różnych algorytmach indeksując witryny pod kątem fraz kluczowych wyżej lub niżej w hierarchii wyników. Nie należy jednak mieć złudzeń, prym od lat wiedzie Google, który wg. ostatnich badań przeprowadzonych przez NetTrack jest odwiedzane przez 89,6% z 16,3 miliona polaków korzystających z internetu. Daje to wynik rzędu 14,6 miliona ludzi, ilu z nich mogło szukać oferowanych przez Twoją firmę usług? Ilu z nich mogło jej nie znaleźć? Można to naprawić.

lekarstwo pozycjonowanie, kampanie AdWords, banery...

Pozycjonowanie to usługa obejmująca szereg zabiegów mających na celu podniesienie pozycji witryny na biznesowo kluczowe dla jej funkcjonowania frazy. Wspomniane wyżej algorytmy wyszukiwarek bazują głównie na popularności strony w internecie, ilości oraz wadze linków zewnętrznych i wewnętrznych oraz co najbardziej oczywiste, na jej zawartości czyli po prostu treści. Usługa pozycjonowania zaczyna się od optymalizacji witryny klienta pod kontem jej późniejszego pozycjonowania. Następnym krokiem jest pomoc w doborze fraz kluczowych. Analizując profil działalności pomagamy dobrać słowa kluczowe, które mogą wpisywać do wyszukiwarki potencjalni klienci danej firmy. Kolejnym krokiem jest już faktyczne pozycjonowanie strony, posiadamy stworzone do tego celu zaplecze oraz szereg technik skutkujących lepszym indeksowaniem.

Alternatywną dla pozycjonowania formą promocji w internecie są kampanie AdWords. Ta dedykowana platforma reklamowa Google pozwala na promocje serwisu za pośrednictwem tak zwanych linków sponsorowanych. Jest to typowy przykład modelu PPC (Pay Per Click), w którym możemy modelować pozycję swojego linku poprzez ustalanie kwoty CPC (Cost Per Click), czyli kwoty, która godzimy się zapłacić za kliknięcie w nasz odnośnik. W tej materii oferujemy kompleksowe prowadzenie kampanii AdWords, poczynając od analizy witryny, przez pomoc w doborze najbardziej efektywnych i opłacalnych fraz kluczowych, na sporządzaniu cyklicznych raportów z prowadzonych działań oraz oceny ich efektywności kończąc.

czy to się opłaca

Oczywiście, że tak! Pozycjonowanie jest na chwilę obecną najtańszą dostępną na rynku formą promocji firmy czy też produktów wśród tak szerokiej rzeszy odbiorców. Za pośrednictwem boxów reklamowych na największych polskich portalach, kampanii banerowych jak i umiejscowieniu Państwa witryny na najwyższych pozycjach w wyszukiwarkach internetowych, potrafimy tak poprowadzić Państwa kampanię reklamową, by jak najmniejszym kosztem trafić do największej liczby potencjalnych klientów.